marți, 17 martie 2015

Clopotel Petreceri Copii Pitesti

Conceptul Clopotel : Nici o Petrecere fara Animator!!! Am deschis aceasta Sala de Petreceri in data de 8.06.2012. In momentul in care ne-am gandit la ideea de a incepe o astfel de afacere, si pana am deschis-o, am studiat piata din orasul Pitesti, si am observat ce oferea fiecare Sala de Petreceri ca si distractie pentru copii la acel moment. Toate salile erau dotate cu jucarii de ultimul tip, gonflabile, masinute, karaoke…etc. Dar ce am putut observa a fost ca nici una nu oferea Animator inclus pentru fiecare petrecere. Exista la fiecare sala oferta Animatorului Profesionist contra cost, dar in rest copiii se jucau exact ca la orice mare loc de joaca din Mall. Ne-am gandit ce puteam aduce nou pe piata orasului Pitesti in materie de distractie in afara de dotarile salii si am gasit : Nici O Petrecere Fara Animator!!! Am fost primii in Pitesti care am introdus Animatorul amator la fiecare petrecere. Acest concept se pare ca a fost unul inspirat deoarece oamenilor le-a placut distractia si modul de abordare pe care il ofeream . Parintii se jucau, sau luau parte la distractie cot la cot cu copiii. Este adevarat ca nu putem sa multumim pe toata lumea, asta este valabil pentru orice gen de afacere dar rezultatele se vad dupa aproape 3 ani de munca prin clientii ce revin la noi, sau aduc pe altii. Clopotel Party pune accent pe contactul cu copiii, se muleaza dupa categoriile de varsta si dupa dorinta lor de a se juca. La Clopotel Party veti avea intotdeauna Animatorul Gratuit !!!! Va asteptam cu drag !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu